Pasiekti didžiausi motociklų pardavimo rekordai (0)
Atšilus orams ir sukrutus moto entuziastams pardavimų salonai skaičiuoja rekordinius pardavimus. Paprastai, baikerių sezono atidarymui ruoštis pradedama dar kovo viduryje. Tačiau motociklų gamintojai pripažįsta, kad šių metų, antšlagas nustebino net visko mačiusius.
Nauji modeliai
Pasak „Nippon Auto“ pardavimų vadovo Andriaus Mocarto, šiemet, itin didelio populiarumo sulaukė modeliai, kuriais galima važinėti ne tik plentu, bet ir pakeliauti Lietuvos maršrutais, išmaišyti Europą ar leistis į dar tolimesnes vietas.
„Bent šiai dienai milžiniškas susidomėjimas yra „Honda CRF1000L Africa Twin“ modeliu. Visus žavi jo koncepcija – jis skirtas keliauti net ten kur nėra kelio. Žinoma, iš gamyklos išeina su plentinėmis padangomis, bet jas pasikeitus, galima važiuoti praktiškai visur. Kiek žinau, net pati gamykla neplanavo tokio sujudimo. Jeigu šį modelį užsisakė dar prieš naujus metus tai vairuotojas sezoną atidarys su juo. Jeigu susizgribo tik dabar – „Afrikos Twin“ teks laukti kelias savaites ar ilgiau.“, – pasakoja A. Mocartas.
Paini įstatyminė bazė
Pašnekovas pripažįsta, kad patys dalyvaudami įvairiuose renginiuose pastebi populiarėjantį mototurizmą ir moto renginius. Visgi, nerimą kelia paini įstatyminė bazė, kuri riboja motociklininkų poreikius. Europoje galima su B kategorijos teisėmis vairuoti motociklą iki 125 cm3, Lietuvoje – iki 50 cm3. „Dažnai ateina žmogus ir pasakoja apie įspūdingas atostogas Italijoje, Graikijoje arba Ispanijoje. Tačiau mes su kolegomis pasidomime dėl kategorijos būtinos žmogaus nusižiūrėtam modeliui. Tenka pasiūlyti išsilaikyti A kategoriją. Tuomet dalis žmonių apriboja poreikius ir palaidoja svajonę turėti motociklą, dalis – išsilaiko. Tačiau jau nori didesnės kūbatūros motociklo.“, – atvirauja Andrius ir priduria, kad analogiška problema yra su žieminėmis padangomis, kurių tiesiog gamintojai negamina, bei aibe kitų sričių.
Kad ir kaip bebūtų, moto entuziastų daugėja, o baikerių šventės ir renginiai populiarėja. Tačiau pardavimus gali kiek dirbtinai išpūsti kaimynai, kurie atvažiuoja pirkti sportinių modelių į Lietuvą.
Naujausio „Afrikos“ modelio kaina prasideda nuo 13 098 Eur. Už beveik keturiolika tūkstančų eurų pirkėjas gauna kompaktišką 1000 cm3 darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklį, kurio galia siekia 70 kW. Tokiam žirgui pasibalnoti, Lietuvoje, reikia turėti A kategoriją. Kol kas nėra duomenų kiek tokių modelių jau nupirkta Lietuvoje.