Aidas Bubinas: „Norint pasiekti pasaulio rekordą, neužtenka didelio greičio“ (0)

Motociklų ir automobilių sporto entuziasto Aido Bubino navigacijoje jau yra maršrutas Lisabona–Vladivostokas, nuvažiuotas per 12 dienų, įveikta Europa nuo šiauriausio iki piečiausio taško (Nordkapas–Tarifa) per 52 val. 20 min., apvažiuota Juodoji jūra, skersai išilgai išmaišytos Rusijos platybės. Tačiau, kaip jis pats sako, norint pasiekti gerą kelionės rezultatą, svarbu ne spidometro rodyklė, o ištvermė ir nuoseklus planavimas.

Vidutinį greitį reguliuoja srautas

Pasak Aido, kelionių maršrutų yra įvairių. Tačiau jei tikslas – rekordų knyga, o kelionė skaičiuojama ne dienomis, bet valandomis, būtina pasiruošti netikėtumams. „Juk negali skaičiuoti važiavimo laiko, jei lūkuriuoji muitinėje. Jei važiuoji laikui, turi labai nedaug galimybių varijuoti. Reikia numatyti galimas muitinės procedūras, atidžiai rinktis kelius. Jei keliauji dienomis, kasdien planuoji tiek poilsio, kad grįžtų jėgos. O jei kelionė skaičiuojama valandomis ir net minutėmis, negali sau leisti miegoti aštuonias valandas. Todėl, kad ir kaip keistai skambėtų, kelionės laikui yra ištvermės išbandymas“, – pasakojo Aidas ir pridūrė, kad nemažas vidutinis greitis pasiekiamas ne didinant važiavimo greitį, o mažinant sustojimų skaičių.

Rėmėjai – skausminga tema

„Rėmėjų paieška – turbūt skausmingas klausimas visiems jų ieškantiesiems. Gal lengviau krepšiniui, kuris Lietuvoje yra kaip antra religija, o kai kam – gal ir pirma. Reikia pripažinti, kad visos kelionės priklauso nuo biudžeto. Be abejo, yra grąža ir matomumas. Visgi niekas iš niekur neatsiranda“, – šypsojosi pašnekovas.

Aidas Bubinas
Aidas Bubinas
© Asm. archyvas

Nauji metai, seni ratai, nauji maršrutai

Užkietėjęs lenktynininkas prisipažino, kad nusėdėti vietoje jam buvo sudėtinga jau vaikystėje. O dirbant operatoriumi, galima sujungti abi gyvenimo aistras – keliones ir filmavimą. Todėl Aidas nežada motociklo statyti į garažą.

„Minčių daug ir maršrutų daug. Vienas iš jų – važiavimas laikui nuo piečiausio iki šiauriausio Amerikos taško. Šį maršrutą jau yra įveikę keli motociklininkai. Jų laikas neblogas turint omenyje, kad reikia kirsti keturiolika sienų, o tarp Panamos ir Kolumbijos kelio nėra ir siena kertama lėktuvu arba keltu. Jei važiuojama skaičiuojant minutes, derinimasis prie lėktuvo ir kelto grafiko yra tikras laiko gaišimas. Kita vertus, užsisakius lėktuvą arba keltą, labai išauga projekto biudžetas. Lietuviams sunku konkuruoti tokiuose projektuose, kokius įgyvendina britai ar vokiečiai“, – atviravo Aidas.

O svarbiausia kelionėje, pasak pašnekovo, – visiems judėti saugiai, nes tik saugi kelionė suteikia teigiamų įspūdžių ir žada naujų pergalių.

Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.
Komentarų nėra